dimanche 9 octobre 2022

Hiustenlähtö / dieetti, ravinto

Moi! Onko muilla (naisilla) tapahtunut runsasta hiustenlähtöä? Siis mulla lähti oikeasti todella paljon ihan puolen vuoden sisällä. Liiottelematta 90%. Vielä vuosi sitten oli todella paksut ja nyt ohuemmat mitä oon kellään nähnyt...

Syy oli mulla aika selvä (söin liian vähän, treenit, laihtuminen, lisäksi löyty raudanpuutos).

Oon nyt syönyt paljon enemmän kesästä lähtien ja keskittyny tankkaamaan erityisesti proteiinia ja hyviä rasvoja.

Kaipailisin nyt erityisesti positiivisia kokemuksia muilta naisilta? Kasvaako hiukset ikinä takaisin kun korjaa ruokavalion? Tiedän, että pitäis kasvaa mutta ymmärtäisitte paremmin mun paniikin kun näkisitte ennen ja jälkeen kuvat. 🙈 Mulla siis lähti oikeesti lähes koko tukka.

Oon parikymppinen nainen joka tykkäis käydä sillon tällön baarissa ja laittautua niin voin kertoo et ei oo kauheen hauskaa. 😂 Tätä tukkaa ei paljoo kiharrella, enkä muutenkaan halua nyt lämpöö käyttää. Tuntuu et kaikki itsevarmuus menny ihan täysin tän takia, koska tosiaan ennen olin se jonka tukkaa kehuttiin kun oli niin paksu ja pitkä... Ja tää muutos tapahtu ihan silmänräpäyksessä.

Adblock test (Why?)



Hiustenlähtö / dieetti, ravinto

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire