jeudi 23 juillet 2020

Keskustelua koirista

On, on. Mulla on esimerkiksi koira joka rakastaa tehdä töitä mun kanssa, palvoo maata mun jalkojen alla, tosi nopea oppimaan. Mutta... se ei oo koskaan oppinut väistämään ihmistä. Se seisoo aina mun tiellä, koska on mun varjo, eikä se väistä vaikka mun pitäisi kulkea sen yli, mitä en pysty koska koira on kookas. Ja mun mielestä se on kyllä tyhmyyttä.

Sitten mulla on ollut koira, jolle joskus heittelin palloa. Kaksi kertaa se haki pallon mutta kolmannella kerralla se vaan katsoi päälle että koitapa hakea itse kun hän ei tästä hyödy mitään.

Jotkut labradorit on mun mielestä tosi tyhmiä koiria, ne vaan heiluttaa häntää, vaikka nekin on tosi palvelualttiita. Mutta niiden päässä ei liiku mitään.

Let's block ads! (Why?)



Keskustelua koirista

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire