lundi 17 décembre 2018

Naisen orgasmi

Eli oon täs funtsinu että kokeeko naiset orgasminsa eri tasoilla. Eli siis toiset vahvemmin ja toiset heikommin.

Ite oon tyttöystävän kanssa seurustellu about 5 kk ja ollaan ilmeisesti vielä siinä vaiheessa että nussitaa ku jänikset, eli melko usein. Ei siinä, mut ku oon pari kertaa kysyny tyttöystävältä, että tulitko niin se sano et ei tiedä, hänellä on ollu muita suhteita bla bla bla, mut sanoo et mä oon antanu sille parasta seksiä :D

Mietin et eikö jotku naiset vaan saa niin heikkoja orgasmeja et ei vaan yksinkertaisesti tiiä tuliko vai ei vai pitääkö mun vaan laittaa lisää liikettä lantioon :whip:

antakaa mielipiteenne
anteeksi kirjoitusvirheistä mikäli niitä on.

Let's block ads! (Why?)



Naisen orgasmi

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire