mardi 2 janvier 2024

Nanomed Testos

Hei

Olen ihan uusi täällä, juuri äsken rekisteröidyin.

Asiani:

Olen lähemmäs 50v mies. Oireina erektiohäiriö, unettomuus, vaikea masennus, siinä ne pääkohdat.
Testoarvoja olen mitannut Suomessa usean vuoden ajalta ja ovat aina olleet siinä viitearvojen alarajalla, mutta ei koskaan alle alarajan eli Suomen lääkärit eivät rupea korvaushoitoa kirjoittamaan (vaikka ainakin yksi olisi halunnut, mutta kun sääntösuomi).

Nyt olen Thaimaassa, olin jo lähellä ottaa injektion joka oli kuulemma kestänyt 90 päivää (onkohan tämä totta, olen käsittänyt että Suomessa injektio annetaan kerran kuussa). No päädyin kuitenkin apteekkiin ja sieltä myytiin NanoMed Testos nimistä ainetta 30kpl 1kpl/päivä. Lukee: Each capsule contains; Testosterone Undecanoate 40 mg.

Onko kellään tietoa minkälaista testoa ostin ja voisiko tällä saada madollisesti selvyyttä helpottaisiko tämä oireitani, kokemuksia?

Salitreeniä olen harrastanut reilu 30 vuotta, mutta koskaan en ole kreatiinia ja proteeinia kummempaa apua käyttänyt. Nyt on olo ollut jo niin pitkään niin huono, että ei tässä enää juuri väliä ole vaika olen aina ollut hyvin hormonivastainen ihminen.

Kiitos kaikista asiallisista vastauksista ja anteeksi jos tämä tuli väärälle palstalle!

Adblock test (Why?)



Nanomed Testos

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire