Oli kyllä helvetin pahan näköinen tuo Annemiek van Vleutenin kaatuminen eilen illalla, toivottavasti toipuu noista vammoista. Melko paskan radan on tonne saaneet aikaiseksi, kun miesten kisassakin kaatu jengiä ihan helvetisti ja ihan samalla tavalla menetettiin voitto samassa alamäessä, kun matkaa oli enää kymppi jäljellä ja kolmen miehen karkuryhmästä kaksi ajoi ulos. Nibalilta meni ainakin solisluu poikki siinä rytäkässä.
Chris Boardman kommentoinu BBC:lle tuosta radasta: http://ift.tt/2b1jgfg
"I am past commenting - I am angry about it," he said.
"I went down and had a look at the course and saw those edges. We knew it was way past being technical; it was dangerous. The people who designed the course and said what safety features were needed had seen it as well and left it.
"We knew the descent was treacherous. I looked at that road furniture and thought, nobody can crash here and just get up. It is really bad and that is what we have seen today."
Rion olympialaiset 2016
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire