mardi 27 juin 2017

Nipistys ja kipristys olkapäässä.

Olen tässä treenaillut body weight treeniä, johon on kuulunut Burpeeta, Lungea,Mountain Climberia, Sit upsia, jne..
Lisäksi olen treenannu leuanvetoa ja dippejä jne noin 1-2 kertaa viikossa. Body weight treeni jotain 1 kerta viikossa. 1 kerta intervalli treenejä.. Sitten olen käynyt salilla ja vetänyt painonnosto tyyppistä treeniä.Siis tempausta, Rinnallevetoa, Thrustereita ja etukyykkyjä. Sitten vetänyt noita Jerkkejä levytangolla.. Saman tyyppistä painonnosto treeniä, mitä Crossfittarit tekee levytangolla..

Olen huomannu sitten kuitenkin sellaista nipistystä niinku olkapäässä etupuolella, silloin kun taivutan kättäni heitto asentoon ja takakenoon. Olen miettinyt että voisko sitä jotakin nipistystä tai kipristystä ennalta ehkäistä ennen kun sattuu joku loukkaantuminen ja ei voi tehdä enää mitään.

Matt Fraser puhui tästä samasta aiheesta.


View: https://www.youtube.com/watch?v=Q-0n80WdLKw

Se on olkapäässä ja tuntuu et se on jotenkin sen lihaksen alla, joku jänne.

Let's block ads! (Why?)



Nipistys ja kipristys olkapäässä.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire