mardi 16 février 2021

Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Juoksin saleilla ensin 20 vuotta, sitten hankin puntit ja stepperin kotia. On ehkä hiukan karua reenailla yksikseen, mutta toisaalta saanpahan soittaa sellaista musiikkia josta itse tykkään, on lyhyt matka suihkuun ja erityisen lyhyt matka raudan taivutukseen. Olen reenaillut kaikenkaikkiaan noin 30 vuotta. Tuloksia olen saanut hämmästyttävästi. Kun aloin reenaamaan, painoin 71 kiloa. Nykyään painan...pidätelkää hengitystänne...hetki vielä...vaaka asettuu...mihinkä?....73 kilon kohdalle! 2 kiloa puhdasta jotain, liekkö kasvaimia, kolmessa vuosikymmenessä. Olen painanut välillä enemmänkin, mutta se taisi olla enimmäkseen laardia. Reenaaminen on kuitenkin huippuhauskaa puuhaa, enkä aio lopettaa ennen kuin on aivan pakko.
Muistakaa: NO PAIN NO PAIN.

Let's block ads! (Why?)



Olen uusi Pakkotoisto.comissa (esittäydy täällä jos haluat)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire