vendredi 30 septembre 2016

Kysy ja keskustele

Rintaliiviongelmaa olen joutunut pohtimaan lähiaikoina, kun kirppishullu ystävättäreni toi minulle tekemänsä löydön eli lähes ilmaisen fiftarityyppisen mekon, jossa on halterneck-kaula. Hyvää ja laadukasta kangasta, mutta ei niin napakka, että olisi mitään toivoa kulkea ilman liivejä. Näyttää typerältä tavallisten olkaimien kanssa, kun rikkoo muuten puhdasta linjaa enkä innostu ajatuksesta halterneckliiveistä, koska en halua mitään ylimääräistä narua niskaani. Ratkaisu olisi olkaimettomat, mutta ainoa kokemukseni niistä vuosien takaa oli kamala. Mitkään kanafileet ei todella riitä. Harmittaa, jos ihana pallomekko jää käyttämättä - tissien vuoksi.

Ryntävyyden ongelmaan olen törmännyt myös kaulakoruissa. Näyttää jotenkin hassulta, kun pitkä koru jää roikkumaan ilmaan rintojen alla. En vaan osaa pitää sellaisia.

Olen kotona aina ilman liivejä eli kotiintullessa moiset lentävät heti komeroon. Työssä voi pitää hieman virahtaneita urheiluliivejä ja sitten minulla on parit ihan mukavan pehmeät kaarituetut parempaa pukeutumista varten. Toisissa on törkeähköt toppaukset. Ei ihan minun juttu, mutta kuulemma täytyy korostaa parhaimpia puoliaan.

Let's block ads! (Why?)



Kysy ja keskustele

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire