dimanche 1 novembre 2020

Heraproteiini ja naaman kukkiminen?

Mä oon kamppaillu nyt viime kuut tämän saman ongelman kanssa!!!! Ihan kamalaa! Mä olen kuitenkin ENTINEN persikkaihoinen tyttö. Mulla on pahimpina otsa ja yläselkä. Murrosiässä ei ollu mitään ongelmia ja tää johtuu tasan tarkkaan pelkästä palautusjuomasta. Oon tullu tässä kyllä siihenlopputulokseen, että kun tää pussi on vedetty loppuu mulla palkkarin ottaminen jauhoista. Olkoonkin kehittyminen/ palautuminen hitaampaa, mutta mä en enää kestä!!!:curs:

Ei 24-vuotias voi näyttää ihan 15-vuotiaalta paisenaamalta!!! Sori, purkautuminen,mutta tää asia ottaa mua todellakin päähän.

Ps. Onko kukaan huomannu, että kroppa tottuis noihin jauhoihin ajan kanssa eikä tulis enää näppylöitä?

Let's block ads! (Why?)



Heraproteiini ja naaman kukkiminen?

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire