samedi 2 janvier 2021

Aloitteleva kuntosalilla kävijä. Tarvin apua.

Terve vaan kaikille oon 15v poika joka on aika hoikka pituutensa verrattuna. Oon 180cm ja 60kg painava ja harrastan akatemia tasolla jalkapalloa. En oo ollu kiinnostunu jalkapallosta vuoteen vaan oon vaan halunnut käydä salilla mutta en tiä mitä siellä salilla tehä. Oon käyny ny salilla jonku puoltoista kuukautta mutta muistutan siellä enemmän jotain sekasikiötä kun kunnon treenaajaa. Oon siis todella hukassa mitä mun siellä kannattas tehdä jotta saisin näkyviä tuloksia nopeammin ja järkevämmin. Oon tehny siellä ilman mitään suunnitelmaa vaan laitteita mitä oon osannu käyttää. Oon kyllä huomannu että hauiksiin ja olkapäihin ja rintalihaksiin on tullut hieman lihasta mutta jalkoihin ei niinkään. Jalat mulla on todella heikot varsinkin pohkeet. Nyt oon käyny siis salilla about 3 kertaa viikossa. Eli tuota tarvitsin teiltä salikonkareilta apua treeniohjelman kanssa ja sen kanssa että mitä mun kannattaisi syödä jotta saisin lisää masssaa nopeasti. Mulla on muuten nopea aineenvaihdunta (en oo varma oliko oikee termi vai menikö vähän ohi). Mulla on muuten ostettuna jotain proteiini jauhoa joka maistuu todella paskalta ja kreatiinia mutta en oo niitä juurikaan käyttänyt. Kiitän jo nyt jos joku vaivautuu minua auttamaan. Ja jos viittisitte kertoa jotain perusasioista noista jauhoista kun en oo varma paljonks niitäkää tarvii ottaa. Eli tiivistettynä tarvin apua treeniohjelman kanssa joka kehittäisi koko kroppani lihaksia ainakin niitä näkyviä lihaksia jokka näyttää helvetin hyvällle kun ne on isot. Ja sitten sen kanssa mitä kannattas syyä ja niitten jauhojen kanssa. Kiitos. (sori kirjotusvirheet ja kielenkäyttö.)

Let's block ads! (Why?)



Aloitteleva kuntosalilla kävijä. Tarvin apua.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire