vendredi 31 mars 2017

Vino nenä onnettomuudesta

Moro! Tarvisin apua mun ongelmaan.
En tiiä saako täältä kysellä mutta aattelin nyt kuitenki. Mulla kävi tos 1,5 vuotta sitten onnettomuus, jossa kasvoihin tuli haava ja se jouduttiin tikkaamaan. Haava parani hyvin, mutta jonkunajan (ehkä 1kk) päästä siitä huomasin että nenäkin oli mennyt vinoon samassa onnetomuudessa. No, ajattelin, että kyllä tämän kanssa selviää. Kuitenki se alko jossain vaiheessa pahasti ärsyttämään ja aloin miettiin että pitäskö tää suoristaa. En kuitenkaa kehannu siitä kellekkään mitään sanoo, ku olin nii ujo, eikä kukaan siitä mullekaan mitään oo huomautellu.

Nyt ku on puoltoista vuotta kulunu onnettomuudesta, haluisin tosissaan suoristaa mun nenän. Mitä mun pitäs tehä? Jos meen leikkaukseen nii saanko siitä korvauksia vai joudunko maksamaan koko paskan ite? On kuitenki jo sen verran aikaa tosta tapahtumasta että korvaakohan vakuutus enää...

Tästä on tullu ongelmia mun itsetunnolle enkä oo muutenkaa niin itsevarma ku ennen. Kiitti vastauksista. :)

T. 19v poika

Let's block ads! (Why?)



Vino nenä onnettomuudesta

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire